Catena a fost desemnată, din nou, un Superbrand al României

La cea de-a IX-a ediție a Galei Aniversare Superbrands, un eveniment care premiază cele mai valoroase și performante branduri de pe piața locală, organizatorii au reconfirmat faptul că Farmacia inimii, Catena, este un Superbrand al businessului din România.

Premiul reprezintă o recunoaştere a performanţelor deosebite, bazate pe încredere, calitate şi integritate. Pentru Catena, acest premiu înseamnă şi o întărire a prestigiului şi asigurarea pacienţilor şi a partenerilor de seriozitatea şi reputaţia brandului.

Catena a fost reprezentată la eveniment de Sabina Cărbunaru, marketing manager Catena, și Alina Idris, Brand Marketing Specialist Catena.

„Cu 20 de ani în urmă, cineva a avut un vis care în timp a devenit realitate, a crescut nu doar în cifre, ci şi în inimile întregii echipe din spatele brandului Catena. Suntem foarte mândri şi încântaţi de faptul că am devenit un superbrand! Vă mulţumim foarte mult pentru acest premiu!”, a declarat Alina Idris, după ridicarea premiului.

Tema Galei Aniversare Superbrands a fost „Imagine: The Art of Building Brands” și a marcat celebrarea a 15 ani în evaluarea şi promovarea culturii de branding. La Gală au participat peste 150 de reprezentanţi de vârf ai mediului de afaceri, ai unor instituţii și organizații, oameni de cultură, reprezentanți ai industriilor creative, personalităţi marcante, lideri de opinie din diferite domenii, jurnalişti.

Maestrul de ceremonii a fost Colin Lovering, vicepreşedintele Camerei de Comerţ Româno-Britanice, care a declarat, înaintea înmânării premiului: „întemeiată acum 20 de ani, Catena este cel mai mare lanț de farmacii din România şi, în acelaşi timp, unul dintre cele mai apreciate branduri autentice ale ţării”.

Evenimentul a avut o dublă însemnătate: acordarea de trofee unor branduri desemnate „Superbrands”, prin jurizări şi cercetări de piaţă derulate pe tot parcursul anului 2019, şi lansarea celei de-a noua ediții a cărții „Superbrands”, pentru România.

Despre Catena

Datorită acțiunilor pozitive și a orientării către pacienți, Catena a devenit un nume de referință în lumea medicală românească, în ceea ce priveşte calitatea şi profesionalismul serviciilor oferite. Catena a integrat imaginea brandului în viața de zi cu zi a românilor, punând accentul pe definirea conceptului de viață sănătoasă și armonioasă. Catena a demonstrat, de-a lungul anilor, nu doar că vine în sprijinul sănătății românilor, ci că se implică activ şi în ample acțiuni de prevenție și de informare a populației, în activități de promovare și practicare a unui stil de viață sănătos, precum și în diverse campanii sociale și de ajutorare. Aprecierea şi încrederea de care se bucură brandul Catena sunt dovedite și de premiile pe care lanțul de farmacii le-a primit în ultimii ani, printre care: premiul de cel mai COOL lanț farmaceutic din România pe anul 2018; Best Buy Award – Distincție pentru farmacia cu cel mai bun raport calitate-preț din România; Trusted Brands – premiul pentru „Brandul de farmacii în care românii au cea mai mare încredere”; Superbrands; Qudal – Lanțul de farmacii nr. 1 din punct de vedere al calității produselor și serviciilor din România.