Cele 6 riscuri ale alimentatiei fara grasimi

Dr.Anda Avramescu - medic nutritionist - Clinica "Medicover"enumera riscurile la care ne supunem atunci cand eliminam din alimentatia noastra, complet, grasimile caci pentru organismul nostru grasimile bune au un rol deosebit de important.

3754 vizualizari

Printre grasimile bune se numara urmatoarele :grasimile monosaturate si polisaturate, existente in uleiul de masline, nuci, peste, avocado. Consumul lor duce la scaderea riscului afectiunilor cardiovasculare si aparitiei cancerului.Cele mai recomandate grasimi bune sunt cele mononesaturate, care sunt continute in special de uleiul de masline, alune, avocado, masline.

Aceste grasimi raman lichide la temperatura camerei dar se ingroasa daca sunt congelate, acesta fiind si  motivul pentru care uleiul de masline nu ar trebui pastrat la frigider.

Acest material va este oferit de Catena.

Realizator: Claudia Anton




Cele 6 riscuri ale alimentatiei fara grasimi Cele 6 riscuri ale alimentatiei fara grasimi Cele 6 riscuri ale alimentatiei fara grasimi Cele 6 riscuri ale alimentatiei fara grasimi

Cuvinte cheie
catena, farmacie, senso, sensotv, nutritionist, grasimi monosaturate, polisaturate, afectiuni cardiovasculare

Comentarii



Nume



Comentariu